Montag, Juli 25, 2016

The Mermaid is back


Hello my dear THOE Readers ♥,


oh mein Gott... Ich gehe gerade auf meinen Blog und sehe, dass ich für Euch ca. 3 Monate nix mehr gepostet habe. Aber die letzten 3 Monate waren echt stressig. Wie Ihr wisst, mache ich ja eine Ausbildung zur
Kosmetikerin und zu meiner Ausbildung gehört auch ein Praktikum, was ich in dieser Zeit
absolviert habe.

Nun bin ich wieder für Euch da und würde mich sehr freuen, wenn Ihr mir Eure Wünsche mitteilen würdet, was Ihr gerne hier sehen wollt. Danke ♥


English:

Oh my God... I have just seen that I haven't written anything for you for about three months now. You must know, these last three months have been really stressy for me. 

As you know I am learning to become a cosmetician and I had to do a traineeship also. 

Now, I am back here for you and I would be very happy if you just let me know your wishes about what you would like to see and read here on 'The Hell of Everything'. Thank you guys ♥ 

Jenn 

XOXO

 

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen